مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

سیگار کشیدن ممکن است خود کنترل را بازیابی کند


محققان در مرکز سرطان Moffitt در تامپا، فلوریدا دریافته اند که هنگامی که کنترل خودکامه سیگاری را کاهش می دهند، سیگار کشیدن سیگار ممکن است خود را کنترل کند.

این مطالعه که در شماره اخیر مجله روانشناسی غیر طبیعی (جلد 121، شماره 1) منتشر شده است، یک گروه آزمایشی و یک گروه کنترل - که مجموع 132 نفر سیگاری وابسته به نیکوتین را تشکیل می دهد - را به یک تصویر احساسی نشان می دهد که آسیب های محیطی را نشان می دهدیک گروه در این مطالعه واکنش های عاطفی طبیعی خود را بدون هیچ گونه کاهش کنترل خود بیان کردند، در حالی که گروه دوم پاسخ هایشان را کاهش داد (کاهش کنترل خودکاست). نیمی از شرکت کنندگان در هر گروه بعدا مجاز به سیگار کشیدن بودندپس از آن همه از آن خواسته شد تا یک وظیفه ناامید کننده را که نیاز به کنترل خود را دارد، تکمیل کند.

روانشناسی کودک زیر 6 سال 

"هدف ما این بود که مطالعه کنیم که آیا سیگار کشیدن دخانیات بر روی منابع کنترل خود فرد تاثیر می گذارد؟" برن W. Heckman، MA، دانشجوی کارشناسی ارشد در برنامه تحقیق و دخالت دخانیات Moffitt و گروه روانشناسی دانشگاه فلوریدا جنوبی گفت: . "ما فرض کردیم که شرکت کنندگان که تحت یک کار تخلیه کنترل خود را تداوم کمتر در انجام وظایف رفتاری نیاز به کنترل خود در مقایسه با کسانی که با کنترل خود دست نخورده، که نه گروه به دود اجازه داده شد نشان می دهد. با این حال، ما نیز این فرضیه را که ما را این کاهش عملکرد را در بین شرکت کنندگان که مجاز به سیگار کشیدن نیستند، پیدا نکنید. "

فرضیه محققان مورد حمایت قرار گرفت.

هکمن گفت: "ما دریافتیم که سیگار کشیدن یک اثر ترمیم بر روی منابع کنترل خود را از دست داده است." "علاوه بر این، سیگار کشیدن خود را کنترل می کند، بخشی، با بهبود روحیه مثبت سیگاری ها".

داستان های مربوطه

·         قرار گرفتن در معرض سیگار کشیدن منفعل در میان کودکان، خطر ابتلا به COPD در اوایل زندگی را افزایش می دهد

·         نوشیدن یا سیگار کشیدن هنگام تغذیه با شیر مادر و تأثیر بعد شناخت در کودکان

·         سیگار کشیدن به طور قابل توجهی باعث تسکین شینبون می شود

به گفته محققان، شواهد نشان می دهد که خود کنترل یک منبع محدود است که مانند یک عضله عمل می کند - استفاده از کنترل خود بر روی یک کار اثر کوتاه مدت را از بین می برد و باعث می شود که درگیر شدن در یک دیگر کار که نیاز به کنترل خود را دارددر حالی که یافته های نیکوتین باعث افزایش عملکرد در انواع فعالیت های شناختی مانند توانایی های حرکتی، توجه و حافظه می شود، این مطالعه برای اولین بار به منظور بررسی اثرات مصرف سیگار بر روی خود کنترل انجام شداین نشان می دهد که تمایل به بازگرداندن کنترل از دست رفته می تواند به اعتیاد سیگاری ها به دخانیات کمک کند.

همکاران محترم Thomas H. Brandon، Ph.D.، رئیس صندوق نتایج و رفتارهای بهداشتی در مرکز Cancer Moffitt و استاد روانشناسی USF، گفت: "سیگار کشیدن به وضوح یک راه ناسازگار برای بازگرداندن خود کنترل است." "پیدا کردن راه های دیگر برای استراحت و یا افزایش خلق و خوی شما، جایگزین های بسیار سالم خواهد بود. در حقیقت، حتی افزایش سطح گلوکز - شاید با مصرف یک نوشیدنی شیرین - ثابت شده است که خود را کنترل کنید."

این مطالعه نشان می دهد که سیگاری هایی که مایل به ترک هستند ممکن است از یادگیری چنین استراتژی های بازسازی خود کنترل خود به عنوان راهی برای کاهش وابستگی آنها به تنباکو بهره مند شوندنویسندگان به این نتیجه رسیدند که درمان های ترک سیگار با تحقیق بیشتر به منظور شناسایی نحوه کنترل سیگار کشیدن خود، و نیز شناسایی راه های جایگزین اضافی برای تقویت یا بازگرداندن خود کنترل، سودمند خواهد بود.

انعطاف پذیری سطح رضایت را در زندگی یک فرد افزایش می دهد


هنگامی که با شرایط نامساعد مانند از دست دادن یک دوست داشت، بعضی از مردم به طور کامل از درد رنج نمی برنددیگران، اکثریت، کشیدن و آزمایش می کنند که چگونه شدت احساسات منفی (مانند اضطراب، افسردگی) با زمان کاهش می یابد تا زمانی که با شرایط جدید سازگار شودگروه سوم از افرادی است که نگرانی ها آنها را به طور شخصی رشد داده است و زندگی آنها به معنی جدیدی تبدیل می شود و باعث می شود آنها احساس قدرتمندی نسبت به گذشته داشته باشند.

 مشاور خوب

داستان های مربوطه

·         اکتشافات تحقیق نشان می دهد بینش دژنراسیون عصبی

·         پیشرفت تحقیقات استرالیا می تواند منجر به درمان های موثرتر برای بیماری چشم خشک شود

·         تحقیقات جدید تأیید ارتباط بین قرار گرفتن DDT ​​و اوتیسم را نشان می دهد

محققان در واحد روانشناسی عمومی Universitat Autònoma de Barcelona، پاسخهای 254 دانش آموز از دانشکده روانشناسی را در پرسشنامه های مختلف بررسی کردندهدف این بود که سطح رضایت از زندگی خود را ارزیابی و ارتباط بین انعطاف پذیری و توانایی خود را از بازیابی احساسی، یکی از اجزای هوش هیجانی که شامل توانایی کنترل احساسات و دیگران است، پیدا کند.

داده های تحقیق نشان می دهد که دانش آموزانی که دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند، 20٪ از کسانی که مورد بررسی قرار می گیرند، بیشتر از زندگی خود راضی هستند و همچنین کسانی هستند که اعتقاد دارند کنترل عواطف و وضعیت ذهنی خود را دارندبنابراین انعطاف پذیری، تأثیر مثبت مثبت بر سطح رضایت از زندگی فرد دارد.

"برخی از ویژگی های انعطاف پذیر بودن را می توان در کار و بهبود یافته، مانند عزت نفس و قادر بودن به تنظیم احساسات فرد است. یادگیری این تکنیک ها می تواند مردم را از منابع مورد نیاز برای کمک به آنها انطباق و بهبود کیفیت زندگی آنها ارائه"، توضیح می دهد دکتر خواکین T Limonero، استاد گروه پژوهشی UAB بر استرس و بهداشت UAB و هماهنگ کننده تحقیقات است.

استاد NMSU نشان می دهد که چگونه تصاویر بهبود عملکرد ورزش را افزایش می دهد

 (خانواده همسرم

داستان های مربوطه

·         ورزش می تواند خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را در افراد چاق محدود کند

·         مطالعه، بررسی می کند که آیا ورزش می تواند از دست دادن استخوان ناشی از کاهش وزن در افراد مسن جلوگیری کند

·         مطالعه: ورزش می تواند به پیشگیری از عود به اعتیاد به کوکائین کمک کند

او قادر به صحبت کردن با علم در پشت چگونگی تصویربرداری عملکرد ورزشی خواهد بود.

هنگامی که ورزشکاران برای بازی های بزرگ آماده می شوند، اغلب در تصاویر ذهنی برای کمک به آماده سازی خود مشارکت می کننددر طی پنجاه سال تحقیق در زمینه روانشناسی ورزشی نشان داده است که تصاویر از لحاظ عملکردی معادل با تمرین فیزیکی و عملکرد مزایا است و فراتر از انجام هیچ کاری نیستبرای کمک به عملکرد حرکتی ورزشکاران، تنظیم عاطفی و مدیریت انرژی نشان داده شده استتمرکز ارائه خواهد شد در مورد چگونگی کار تصویر و نحوه استفاده از آن برای دریافت یک لبه عملکرد.

سلامت اندازه گیری در بیماری هانتینگتون


دانشمندان دانشگاه Reading یک ابزار جدید را طراحی کرده اند که می تواند به طور قابل توجهی برای تحقیق و مدیریت یک بیماری مغزی قابل درمان که هزاران نفر را مبتلا می کند، کمک کند.

این پروژه زمین شکستن، توسط دکتر آیلین هو منجر شد، از دانشکده روانشناسی و علوم زبان بالینی در دانشگاه ریدینگ، یک سیستم جدید برای اندازه گیری سلامت نسبی افرادی که بیماری هانتینگتون، یک بیماری ژنتیکی مغز که ایجاد کرده است در حال حاضر هیچ درمان مشخصی وجود ندارد.

مشاوره طلاق آنلاین

این ابزار جدید، نخستین ابزار کیفیت زندگی هانتینگتون از نوع خود است، هدف این است که به طور کامل تأثیر این بیماری پیچیده را بر زندگی روزمره افراد مبتلا به بیماری مبتلا سازدبا استفاده از این ابزار جدید را به دقت بیشتر اندازه گیری تاثیر هانتینگتون و همچنین هر گونه اثر از مداخلات درمانی، دانشمندان در موقعیت بهتری برای ارزیابی سودمندی مداخلات در کیفیت روزمره زندگی بیماران تا ببینید که آیا در واقع یک نفع عملی وجود داردامید است که به این ترتیب، این ابزار به درمان های موثر تر منجر شود.

بیماری هانتینگتون یک بیماری پیشرفته عصبی است که به تدریج بر توانایی حرکت، فکر و ذهن تاثیر می گذارد و تأثیرات ویران کننده ای بر سلامت فرد و خانواده اش دارداین در بیش از 6000 نفر در انگلستان و حدود 30 هزار نفر در آمریکای شمالی تحت تاثیر قرار می گیرد و بسیاری از افراد بیشتر - معمولا بچه های مبتلا به این بیماری - در معرض خطر ابتلا به علائم بعد از آن قرار دارند.

در حالی که یک آزمایش ژنتیکی است که می تواند به مردم بگوید که آیا آنها ژن هانتینگتون را حمل می کنند، هیچ راهی برای دانستن اینکه اولین علائم بیماری - اغلب ناخوشایند همراه با حرکات غیرعادی مانند "کورایی" غیر رقص مانند نگه داشتن پیش از این، کیفیت زندگی بیمار را می توان به صورت کلی مورد ارزیابی قرار داد و از آنها درخواست کرد که پرسشنامه هایی را برای ارزیابی رفاه در یک جمعیت عمومی ترتیب دهند، به این معنی که پیامدهای خاص و منحصر به فرد بیماری هانتینگتون از دست رفته بود.

ابزار جدید HDQoL (پرسشنامه کیفیت زندگی مرتبط با سلامت بیماری هانتینگتون) نامیده می شود و اولین ابزار کیفیت زندگی مخصوص بیماری برای افراد مبتلا به هانتینگتون استاین می تواند با دقت در جذب و اندازه گیری رفاه در این گروه خاص بیمار، با آرایه منحصر به فرد خود را از علائم بیماری.

تیم تحقیقاتی که از طریق کمک هزینه تحقیقاتی از شبکه اروپا Huntington's Fund تامین مالی شده است، از مجموعه سوالاتی استفاده کرده است تا مسائل را درک کنند که واقعا بر بیماران تأثیر می گذارد و از ساعت مصاحبه با بیماران در مورد نگرانی های آنها و مسائل زندگی روزمره در نتیجه داشتن هانتینگتوناز این طریق، آنها توانستند بر اساس آنچه که بیماران بیشتر به آن توجه داشتند، اقدام کنند.

داستان های مربوطه

·         در معرض دید عمیق کانابینوئید حافظه، مطالعه نشان می دهد

·         پیشرفت تحقیقات استرالیا می تواند منجر به درمان های موثرتر برای بیماری چشم خشک شود

·         مطالعه نشان می دهد که ارتباط بین استفاده از پروبیوتیک و "مغلوب شدن مغز"

روش جدید HDQoL در حال حاضر تبدیل به استاندارد کیفیت استاندارد معیارهای زندگی برای همه کارهای بالینی و تحقیق به بیماری هانتینگتون است، به دنبال تصمیم متخصصان برجسته از موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی (NINDS) پروژه های عناصر

دکتر هو گفت"حیاتی است که بتوانیم با سنجش و نظارت بر سلامت بیمار دقیق و شناخت تاثیر واقعی هانتینگتون در مورد زندگی روزمره آنها را بشناسیماین اطلاعات در مراقبت و مدیریت درازمدت بیماران در طی دوره 20 ساله بیماری هانتینگتون مفید خواهد بود. "

ابزار HDQoL جدید توسط بیماران و سازمان های حمایت از بیمار، از جمله انجمن بیماری هانتینگتون (HDA) در انگلستان استقبال شد.

کت استنلی، مدیر اجرایی HDA، گفت"من فکر می کنم که این پرسشنامه یک منبع ارزشمند خواهد بود؛ زیرا این دیدگاه جامع را در مورد چگونگی بروز بیماری در افراد با استفاده از یک رویکرد جامع ارائه می دهد."

کار در این پروژه، با مقایسه کیفیت رتبه بندی های زندگی توسط اعضای خانواده بیماران با خود ارزیابی خود بیمار، امروز در مجله Neurology منتشر شده استکار دیگری نیز اخیرا در مجله علمی ژنتیک بالینی منتشر شده است.

یادداشت:

این مقاله، مبهبی B. Hocaoglu، EA Gaffan و Aileen K. هو، کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران هانتینگتون: مقایسه ارزیابی پروکسی و خود ارزیابی بیمار با استفاده از بیماری بیماری هانتینگتون با کیفیت زندگی مرتبط با سلامت پرسشنامه (HDQoL)، به صورت آنلاین توسط مجله نورولوژی منتشر شده استhttp://www.springerlink.com/content/t2r2242296w83665/

اطلاعات بیشتر در وب سایت پروژهwww.hdqol.info .

دکتر ایلین هو رهبر پیشگیرانه گروه کاری کیفیت زندگی زندگی شبکه هانتینگتون اروپا و همچنین گروه کاری توانمندی کار است و در هیئت مشاوره علمی پارکینسون انگلستان قرار دارد.

دانشگاه Reading در میان بهترین 1٪ از دانشگاه های جهان رتبه بندی شده است (رتبه بندی رتبه بندی دانشگاه ها 2011-12) یکی از 20 دانشگاه برتر انگلستان است که از نظر منابع مالی تحقیق می شود.

دانشکده روانشناسی و علوم زبانشناسی دارای مدرک دیرپایی برای برتری در روانشناسی، ادراک، یادگیری، حافظه و عملکرد ماهرانه استدر سال های اخیر، تحقیق در زمینه روانشناسی توسعه، علوم اعصاب، پیری، واقعیت مجازی و تعاملات چندرسانه ای تقویت شده است.

تکنیک های تجسم و برنامه عمل می توانند عادت های غذایی را بهبود بخشد


به گفته محققان مک گیل، اگر شما بخواهید راه را برای خوردن بهبود دهید، بهترین راه برای انجام این کار این است که هر دو برنامه کاری را انجام دهید و خودتان آن را انجام دهید.

"B-rbel Kn-uper از گروه روانشناسی مک گیل می گوید:" به مردم می گوید که فقط راه غذا خوردنشان تغییر می کند، اما تحقیقات نشان داده است که اگر افراد یک طرح مشخص را بسازند، در مورد آنچه که آنها می خواهند انجام می دهند، آنها در انجام اقدامات خود بهتر عمل می کنند. آنچه که ما انجام داده ایم جدید است افزودن تکنیک های تجسم به برنامه عمل است. "

مرکز مشاوره خارج از ایران

داستان های مربوطه

·         حفظ سطح بالایی از وینکلین مزایای سلامتی قلب را به مگس میوه می دهد

·         دستیابی به موفقیت در تحقیقات سلول های بنیادی می تواند منجر به درمان فیبروز کیستی شود

·         تحقیقات: کشش ارائه مزایای روانشناختی، ممکن است به کاهش خطر آسیب کمک کند

مرکز مشاوره خارج از ایران

این نوع از تکنیک های تجسم از روانشناسی ورزشی قرض گرفته شده است. "ورزشکاران کارهای زیادی انجام می دهند که قبل از رقابت، تمرینات ذهنی خود را تکرار می کنند و اغلب بسیار موفق هستند. بنابراین ما فکر می کردیم که افراد ذهنی به طرز فکری به چگونگی خرید آنها و خوردن میوه هایشان احتیاج دارند تا این کار را بکنند. دقیقا چه اتفاقی افتاد، "B-rbel Kn-uper می گویداین تحقیق به یک ابزار ساده و موثر برای تغییر عادات غذا اشاره دارد.