مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

انعطاف پذیری سطح رضایت را در زندگی یک فرد افزایش می دهد


هنگامی که با شرایط نامساعد مانند از دست دادن یک دوست داشت، بعضی از مردم به طور کامل از درد رنج نمی برنددیگران، اکثریت، کشیدن و آزمایش می کنند که چگونه شدت احساسات منفی (مانند اضطراب، افسردگی) با زمان کاهش می یابد تا زمانی که با شرایط جدید سازگار شودگروه سوم از افرادی است که نگرانی ها آنها را به طور شخصی رشد داده است و زندگی آنها به معنی جدیدی تبدیل می شود و باعث می شود آنها احساس قدرتمندی نسبت به گذشته داشته باشند.

 مشاور خوب

داستان های مربوطه

·         اکتشافات تحقیق نشان می دهد بینش دژنراسیون عصبی

·         پیشرفت تحقیقات استرالیا می تواند منجر به درمان های موثرتر برای بیماری چشم خشک شود

·         تحقیقات جدید تأیید ارتباط بین قرار گرفتن DDT ​​و اوتیسم را نشان می دهد

محققان در واحد روانشناسی عمومی Universitat Autònoma de Barcelona، پاسخهای 254 دانش آموز از دانشکده روانشناسی را در پرسشنامه های مختلف بررسی کردندهدف این بود که سطح رضایت از زندگی خود را ارزیابی و ارتباط بین انعطاف پذیری و توانایی خود را از بازیابی احساسی، یکی از اجزای هوش هیجانی که شامل توانایی کنترل احساسات و دیگران است، پیدا کند.

داده های تحقیق نشان می دهد که دانش آموزانی که دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند، 20٪ از کسانی که مورد بررسی قرار می گیرند، بیشتر از زندگی خود راضی هستند و همچنین کسانی هستند که اعتقاد دارند کنترل عواطف و وضعیت ذهنی خود را دارندبنابراین انعطاف پذیری، تأثیر مثبت مثبت بر سطح رضایت از زندگی فرد دارد.

"برخی از ویژگی های انعطاف پذیر بودن را می توان در کار و بهبود یافته، مانند عزت نفس و قادر بودن به تنظیم احساسات فرد است. یادگیری این تکنیک ها می تواند مردم را از منابع مورد نیاز برای کمک به آنها انطباق و بهبود کیفیت زندگی آنها ارائه"، توضیح می دهد دکتر خواکین T Limonero، استاد گروه پژوهشی UAB بر استرس و بهداشت UAB و هماهنگ کننده تحقیقات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.