مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

تفاوتها مجذوب می کنند

بعد از اینکه اولین مریخی عاشق شد، شروع به ساختن تلسکوپهایی برای سایر برادران مریخی اش کرد. آنها سریع از افسردگی بیرون آمدند. مریخیها عاشق ونوسیها شدند و برای آنها به اندازه ی خودشان اهمیت قائل شدند.

این غریبه های زیبا، جذابیت مرموزی برای مریخیها داشتند و تفاوتهایشان آنها را بیشتر مجذوب می کرد. جایی که مریخیها خشن بودند، آنها نرم و ملایم بودند. در حالی که مریخیها “بد ترکیب” بودند، آنها “خوش ترکیب” بودند! وقتی که مریخیها سرد بودند، آنها گرم و گیرا بودند. در روند جادویی و بی نقص، تفاوتهایشان همدیگر را تکمیل می کرد.

ونوسیها به زبان بی زبانی، با صدایی رسا و روشن رابطه برقرار می کردند: “به شما نیاز داریم. قدرت شما ما را به کمال می رساند و حفره ی عمیقی را در قلب ما پر خواهد کرد. ما می توانیم با یکدیگر بسیار خوشبخت شویم.” این دعوت باعث انگیزه و اقتدار مریخیها شد.

بسیاری از زنها، به طور غریزی می فهمند که چگونه این پیام را ارسال نمایند. در آغاز یک آشنایی، زن با نگاهی کوتاه به مرد می گوید: “تو کسی هستی که می توانی مرا خوشبخت کنی.” و با این روش ظریف و زیرکانه، اولین قدم را برای تداوم رابطه شان برمی دارد. این نگاه، مرد را تشویق می کند که پا پیش نهد و به او قدرت می دهد که بر ترسش از داشتن چنین رابطه ای غلبه کند. متاسفانه در طول زمانی که آنها با هم در ارتباط هستند و مشکلاتی پیش می آید، زن نمی داند که چقدر مهم است که باز هم این پیام را ارسال کند و در این مورد غفلت می ورزد.

مردان مریخی زنان ونوسی نوشته ی دکتر جان گری ترجمه ی لولیز عندلیب، اشرف عدیلی

مشاوره حضوری مشاوره آنلاین مشاوره تلفنی مشاوره خانواده مشاوره ازدواج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.