مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

متخصصان پیشرو در انگلستان برای بحث درباره ایده های جدید و اختلافات در چاقی در سمپوزیوم پلیموت

هیچ کدام از مسائل بهداشتی بیشترین تأثیر را بر سلامت انسان نداشته و یا در مورد چگونگی مقابله با آن بیشتر از چاقی ایجاد می کند.

این مسئله به برنامه های بهداشتی تبدیل شده است به ویژه در غرب، و این یک مشکل رو به رشد استطبق آخرین ارقام سازمان بهداشت جهانی، تقریبا سه چهارم مردان بریتانیایی و دو سوم زنان تا سال 2030 با اضافه وزن و چاقی مواجه خواهند شد که مجموعا 39 میلیون بزرگسال استما یکی از بدترین پروندههای چاقی در اروپا را داریم که فقط شش نفر از 52 کشور در منطقه اروپایی WHO با نرخ چاقی بدتر از زنان هستند.

  مشاوره آنلاین  

ما می دانیم که چاقی یک اثر بسیار مضر روی سلامتی و رفاه استدر نتیجه عواقب ناشی از چاقی، بار عظیمی در NHS و دیگر خدمات اجتماعی وجود داردمثال دیابت را در نظر بگیرید - همه موارد دیابت به طور مستقیم به وسیله چاقی یا شیوه زندگی ناسالم ایجاد نمی شود، اما اکثریت قریب به اتفاق آنها هستندبراساس گزارش دیابت تاثیر، هزینه درمان دیابت از 8/9 میلیارد پوند به 16.9 میلیارد پوند در 25 سال افزایش خواهد یافت که این مبلغ به 17 درصد کل بودجه NHS معادل خواهد رسیددرمان بیماری قلبی عروقی، وضعیت دیگری که از طریق چاقی تشدید می شود، در حال حاضر سیستم سلامت بریتانیا حدود 9 میلیارد پوند هزینه دارداینها مبالغ هنگفتی هستند که احتمالا انگلیس قادر به پرداخت آن نیست.

پیامدهای ناشی از چاقی صرفا در هزینه های مراقبت های بهداشتی محدود نمی شود - برای اقتصاد گسترده تر هم تاثیر می گذارددر سال 2013، دفتر آمار ملی برآورد می کند که 131 میلیون روز برای کسب و کارهای بریتانیا از دست رفته به علت بیماری رنج می برد و بسیاری از این بیماری ها می توانند به چاقی مرتبط باشندبا توجه به CBI، فقدان کار از طریق بیماری، انگلیس 14 میلیارد پوند در سال هزینه می کند.

در حالی که رویکردهای بسیاری برای مقابله با چاقی و عواقب آن در جمعیت وجود دارد، روشن است که هیچ گلوله جادویی وجود ندارددر عوض، یک زرادخانه از رویکردهای مختلف باید بر چالش پیچیده ناشی از چاقی تحمیل شودبرای بعضی از افراد، نیاز به درمان هایی وجود دارد که به وضوح کار می کنندبرای انواع خاصی از درمانها هنوز نیاز به درک بهتر این است که چگونه این درمانها می توانند کارآمدتر عمل کنند تا افراد بیشتری بتوانند از آنها بهره مند شوندبا این حال، بسیاری از پرسش اساسی نیز در مورد علل چاقی افزایش وزن، که به وضوح فقط یک درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار - باقی مانده است - هر چند نسبت رو به رشد است.

به همین دلیل است که سمپوزیوم سندرم متابولیک، دیابت و سموم متابولیک سالانه Plymouth، پانزدهم، برخی از کارشناسان برجسته انگلیس و رهبران عقیده را برای بحث در مورد کار خود در این زمینه آورده استبا عنوان "ایده های جدید و اختلاف نظر در چاقی"، ما در حال نشان دادن آخرین تفکر در تعدادی از زمینه های مربوط به چاقی از جمله:

  • مناسب بودن پتانسیل برای بعضی از افراد از راه حل های جراحی بافتی به عنوان یک روش اولیه برای درمان دیابت.
  • آخرین ایده ها و تحولات در مطالعات بالینی مهم.
  • چاقی یک اختلال روانی است
  • بینش جدید درباره نقش روده در تنظیم قند خون و تأثیر آن بر خطر ابتلا به دیابت،
  • استفاده از گروه ها در ارائه درمان گروهی به عنوان یک رویکرد به درمان چاقی
  • ایده های جدید در مورد اهمیت بافت چربی (چربی) در سلامتی و بیماری.
  • بینش جدید درباره علل دیابت در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک.
  • چالش های پیش رو برای اجرای آخرین راهنمایی NICE در مورد چاقی.
  • آخرین یافته ها و تحولات از مطالعه Plymouth EarlyBird، که در حال حاضر به دنبال کودکان Plymouth به عنوان بزرگسالان است

داستان های مربوطه

·         تحقیقات نشان می دهد هدف درمان دهنده امیدوار کننده برای درمان یا جلوگیری از اختلالات متابولیکی است

·         Eisai به توافق با Eurofarma برای عامل ضد چاقی lorcaserin وارد شده است

·         ورزش ایروبیک ممکن است خطر ابتلا به بیماری کلیوی مرتبط با دیابت را کاهش دهد

کارشناسان ما عبارتند از: پروفسور فرانچسکو روبینو، رئیس بخش جراحی متابولیک و برازیلی در کالج پادشاه لندن؛ دکتر جنیفر لوگو، استاد ارشد بالینی موسسه علوم قلب و عروق و علوم پزشکی، گلاسکو؛ پروفسور جیسون هالفورد از علوم روانشناسی در دانشگاه لیورپول؛ دکتر رویس وینسنت، پاتولوژیست مشاور شیمیایی در بیمارستان کالج کینگ؛ دکتر مارک Tarrant، استاد ارشد روانشناسی کاربردی به سلامت و دکتر کاتارینا کوس هر دو در دانشگاه اکستر؛ دکتر جوآن Hosking، استاد آمار در دانشکده های پزشکی و دندان پزشکی شبه جزیره پلیموت دانشگاه؛ و پروفسور جاناتان پینکینی، مشاور متخصص غدد درون ریز از دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه پلیموث و بیمارستان های پلیموث NHS Trust.

با جمع آوری چنین طیفی از کارشناسان، ما مجموعه ای از چالش هایی را که همه در زمینه مراقبت و بررسی چاقی مواجه اند، از جمله عوامل محیطی و شخصی به زیست شناسی، رفتار، علم برتری، سیاست و سلامت عمومی می گیریم.

منصفانه است که بگوییم بعید است که همه این افراد متکبر و متکبر در یک زمان در هر زمان به زودی در یک مکان قرار بگیرند، بنابراین بحث هایی که در اینجا در پلیموت وجود دارد، برای مقابله با چاقی در سراسر جهان تاثیر خواهد گذاشت.

پاسخ چه خواهد بود؟ قبل از اینکه روشن بشود، کارهای دیگری هم انجام می شود، اما کنفرانس ما نشان می دهد که ما باید قبول کنیم که مشکل چاقی چند وجهی است و به همین علت یک رویکرد چند جانبه ای نیاز دارد.

به همین دلیل است که ما نیاز به نظر کارشناس و ورودی از طریق «داستان زندگی» چاقی - از علم در آزمایشگاه تا بررسی تأثیرات اجتماعی، گزینه های جراحی، عوامل روانی و در نهایت سیاست سلامت داریم.

به عنوان رهبران جهان در زمینه دیابت، چاقی، سندرم متابولیک و غدد درون ریز، ما در پلیموث قرار داریم که بتواند به یک دور بحث و عمل کمک کند که در آن زمان و با منابع مناسب می تواند مشکل چاقی را برای یک بار و برای همه حل کند.

پروفسور جاناتان پیینکی استاد غدد درون ریز و دیابت در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی شبه جزیره دانشگاه پلیموث و پزشک متخصص غدد درون ریز و دیابت در بیمارستان های پلیموث NHS Trust است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.