مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

محققین IUPUI دریافت کمک مالی NIH برای مطالعه اثر درمان افسردگی در بیماری های قلبی عروقی را دریافت می کنند


محققان دانشگاه ایندیانا-پردوسی ایندیاناپولیس به رهبری جسی استوارت از دانشکده علوم، دریافت مدرک 2،6 میلیون دلاری از موسسه ملی بهداشت برای انجام اولین آزمایش تصادفی کنترل شده برای تعیین اینکه آیا درمان افسردگی می تواند کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی.

بزرگسالان افسرده در معرض خطر بیماری قلبی عروقی هستند، قاتل شماره یک مردان و زنان در ایالات متحده.

مشاوره ژنتیک 

استوارت، استاد روانشناسی و دانشمند وابسته به مرکز تحقیقات پیرامون IU، گفت: "در مطالعات قبلی، ما شواهد مثبت جالب توجه دریافت کرده ایم که مدیریت افسردگی خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش می دهد." "با این کارآزمایی بالینی جدید NIH، امیدواریم تأیید کنیم که درمان افسردگی محافظتی قلبی است و خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی را کاهش می دهد."

در یک بررسی پیشین هشت ساله ای که توسط استوارت رهبری می شود، بیماران مبتلا به افسردگی و بدون بیماری قلبی عروقی که تحت درمان با افسردگی خود با نسخه های پیشین مداخله ای قرار می گیرند که در آزمایش بالینی آینده ارائه می شود، خطر 48 درصدی حمله قلبی یا سکته مغزی از بیماران افسرده که مداخله نکردند.

استوارت گفت: "اگر نتایج محاکمه جدید مثبت باشد، آنها مرحله را برای تغییرات در عمل بالینی تعیین خواهند کرد." "مانند درمان فشار خون بالا یا کلسترول بالا، شناسایی و درمان افسردگی که اغلب ناشناخته است، ممکن است در کاهش ناتوانی و مرگ ناشی از بیماری قلبی عروقی در آینده نقش مهمی ایفا کند".

دوازده شانزده سالمند مبتلا به اختلال افسردگی و عوامل خطر سنتی قلب و عروق، اما نه بیماری قلبی عروقی، در مطالعه جدید ثبت نام خواهند شد.

نیمی از شرکت کنندگان در این مطالعه به صورت تصادفی برای دریافت یک ساله مراقبت های اولیه درمانی برای افسردگی تصادفی می شوندنیمه دیگر یک سال از eIMPACT، یک برنامه مراقبت متقابل است که تکنولوژی را برای درمان افسردگی به ارمغان می آورد، دریافت می کندبیماران در ابتدا یک دارو ضد افسردگی یا رواندرمانی دریافت می کنند، بسته به اولویت آنهااگر یک بیمار روان درمانی را انتخاب کند، درمان شناختی-رفتاری را از طریق یک برنامه کامپیوتری (ضرب و شتم بلوز) یا از طریق تلفن با یک درمانگر دریافت خواهد کرد.

داستان های مربوطه

·         کمبود ویتامین D با افزایش خطر افسردگی در افراد مسن همراه است

·         مطالعه: سیستم های درمان مبتنی بر اینترنت مبتنی بر وب به طور موثر افسردگی را کاهش می دهد

·         داروهای کاهش کلسترول احتمال ابتلا به مشکلات قلبی یا سکته مغزی را کاهش می دهد

کاهش ضربان قلب و خطر سکته مغزی با بررسی عملکرد عروق درونی عروق خونی با استفاده از تصویربرداری ultrasound تعیین می شود که آیا اختلال عملکرد اندوتلیال، نشانه های اولیه بیماری قلبی عروقی، کاهش می یابدتیم تحقیق همچنین از شبکه ایندیانا برای مراقبت از بیماران، یک تبادل اطلاعات بهداشتی در سطح ایالت استفاده خواهد کرد تا مشخص شود کدام بیماران در محاکمه در طی مراحل پیگیری در معرض حمله قلبی یا سکته مغزی قرار می گیرند.

دانشیار دانشکده علوم دین سیمون رودز گفت: "این دومین کمک 2 میلیون دلاری به علاوه NIH در سال جاری نشان دهنده تحقیقات پیشرفته توسط دکتر استوارت و همکارانش است و شهرت آنها را به عنوان رهبران ملی در روانشناسی سلامت نشان می دهد."

کار با استوارت در مطالعه ای که توسط موسسه ملی قلب، ریه و خون NIH تأمین می شود (R01 HL122245) شش محقق از دانشکده پزشکی IU است:

  • کریستوفر M. Callahan مدیر موسسه مرکز تحقیقات پیری IU، محقق موسسه Regenstrief، و پروفسور Cornelius و Yvonne Pettinga در پژوهش پیری است.

·         جان جان نیرونبرگر جونیور جویس و ایوور استاد کوچک روانپزشکی و مدیر موسسه تحقیقات روانپزشکی است.

·         سامیر K. Gupta استاد دانشکده بیماری های عفونی است و مدیر هسته تصویربرداری عروقی انسان IU؛

·         ریچارد جوا کواچ، استاد QE و سالی راسل استاد کاردولوژی و مدیر کلینیک موسسه قلب شناسی IU Krannert است.

·         رابرت V.Coscidine استاد پزشکی در بخش غدد درون ریز و متابولیسم است؛

·         سوجوان گائو استاد آمار زیستی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.