وضعیت ذهنی کودکان نقش مهمی در رشد رشد آنها دارد. پس از طوفان های اخیر بخش هایی از ایالات متحده را ویران کرد -
طوفان هاروی در تگزاس، طوفان ایرما در فلوریدا و کارائیب و طوفان ماریا در
پورتوریکو - همگی موجب تخلیه های گسترده ای از کودکان و خانواده ها شده اند، که
کودکان نیاز بیشتری به خدمات و یا خدمات پس از آن دارند از این طوفان و عوامل
مرتبط با آن که با زنده ماندن و شاهد قدرت مخرب طوفان 4 یا 5 طبقه هستند؟
استاد برجسته روانشناسی و اطفال در دانشگاه میامی، آنت M. La Greca، کاملا از واکنش کودکان به تروما آگاه است. تحقیقات او بر تأثیر بلایای طبیعی در جوانان تأثیر میگذارد، زیرا طوفان اندرو در سال 1992 در جنوب فلوریدا به وقوع پیوست.
شغلی|کاریابی|انتخاب کار|جلسه مصاحبه|تغییر شغل
La Greca در همکاری با دانشجوی کارشناسی ارشد UM BreAnne Danzi ارزیابی کرده است که چگونه بهترین تعریف اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را در کودکان تعریف می کند. این خط از تحقیقات کمک خواهد کرد تا به سرعت شناسایی کودکان که نیاز به خدمات پشتیبانی پس از فاجعه است. تحقیقات La Greca همچنین جنبه های کلیدی محیط پس از حادثه را شناسایی کرده است که باعث بهبودی کودکان می شود.
لا گریسا گفت: "خبر خوب این است که اکثر کودکان حتی پس از طوفان بسیار ویرانگر نیز مقاوم هستند." با این حال، کودکان روش های مختلفی برای ابراز ناراحتی نسبت به بزرگسالان دارند.
در مقاله ای تحت عنوان "بهینه سازی آستانه بالینی برای PTSD: گسترش معیارهای پیش دبستانی DSM-5 برای کودکان مدرسه"، اخیرا در مجله بین المللی روانشناسی بالینی و بهداشت ، La Greca و Danzi بررسی شده است که چگونه تعریف "پیش دبستانی" از PTSD کودکان مدرسه ای را که پس از یک طوفان بزرگ، دچار آشفتگی شدید می شوند، شناسایی می کنند.
براساس این مطالعه، 327 کودک (7-11 ساله) از 6 مدرسه ابتدایی در گالوستون، تگزاس، که به طور مستقیم در مسیر طوفان آیک، طوفان رده 2 که در سپتامبر 2008 به زمین فرود آمد، شرکت کردند. آنها دریافتند که تعریف پیش دبستانی از PTSD بچه های مضطرب تر را نسبت به تعریف مشخص "مبتنی بر بزرگسالان" شناسایی می کند. بنابراین، تعریف پیش دبستانی ممکن است مفید باشد در هنگام غربالگری کودکان مبتلای به مدرسه ابتدایی (سن 7-11 سال) برای خطر PTSD.
· تحقیقات نشان می دهد آلودگی به جفت منتهی می شود
· تلاش های بین المللی پژوهش تکنولوژی سلول های فعال تصویر را فعال می کند
· لینک ژنتیکی به اختلال نعوظ کشف شده است
تحقیقات بیشتری توسط La Greca و همکارانش دریافتند که دو سوم کودکانی که در ابتدا پس از یک فاجعه ترسناک هستند، به طور طبیعی طی دوره سال تحصیلی بهبود می یابند. کودکان که گزارش را با حمایت اجتماعی بیشتری از دوستان و خانواده، استرسورهای زندگی کمتر در حوادث فاجعه و مهارت های مقابله ای مثبت بیشتری نسبت به افرادی که در معرض مضطرب قرار دارند، گزارش می کنند.
او گفت: "ما اکنون از تحقیق می دانیم که برخی از کودکان که از تخلیه استرس زا رنج می برند یا حوادث ترسناک و یا تهدید کننده زندگی را در جریان طوفان تجربه می کنند در معرض خطر بهبود ضعیف در طی زمان هستند." "کودکان که نیاز به حمایت اضافی دارند، افرادی هستند که احساس اضطراب و افسردگی و اضطراب و اضطراب و عدم حمایت اجتماعی از دوستان و خانواده را گزارش می دهند. همچنین پس از طوفان، عوامل استرس زا را در بر می گیرند. همه این عوامل به بهبود ضعیف کمک می کند. و انعطاف پذیری کمتر. "
بر اساس این یافته ها، La Greca و همکارانش پس از طوفان
این کتاب راهنمای راه ها برای کمک به اکثر کودکان بهبود می یابند، مانند داشتن یک روال عادی، ارتباط با دوستان و خانواده، برقراری ارتباط سالم، تمرین، بازنشستگی فعالیت های اوقات فراغت، خواب مناسب و اجتناب از رسانه ها و پوشش آنلاین آسیب ها و ناراحتی های پس از آن. لا گرکا اضافه کرد که کمک به دیگرانی که نیاز دارند و شناسایی چیزهایی که از آن سپاسگزار هستند نیز می تواند به حفظ دیدگاه مثبت کمک کند.
La Greca گفت: "بدون شک وجود دارد که طوفان ها و دیگر حوادث شدید آب و هوایی می تواند برای کودکان و بزرگسالان تنش زا باشد. "اما همانند بسیاری از تجربیات استرس زا، حمایت کوچکی اضافی می تواند راه طولانی را طی کند."