مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

محققان راهی برای اندازه گیری روند پیری در بزرگسالان پیدا کرده اند


یک تیم تحقیقاتی بین المللی از ایالات متحده، انگلیس، اسرائیل و نیوزیلند راهی برای اندازه گیری روند پیری در بزرگسالان جوان پیدا کرده است - جمعیت جوانتر از آن است که معمولا در مطالعات پیرامون آزمایش می شوددانشمندان با مشارکت در مطالعه 26 تا 38 ساله دانشمندان عوامل را شناسایی کرده اند که می توانند تعیین کنند که آیا افراد سریعتر یا کندتر از همسالانشان پیر می شوند و یا سن آنها را اندازه گیری می کنند یا اینکه سن آنها بسیار بالاست و اینکه آنها پیر می شوند.

در مقاله امروز ظاهر می شود در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ، محققان نشان دادند که حتی در میان جوانان، سن زیستی یک فرد ممکن است با سال های بسیاری از سن واقعی خود متفاوت استبه عنوان مثال، در میان 38 ساله مطالعه شده، سن بیولوژیک شرکت کنندگان از کمتر از 30 سالگی تا نزدیک به 60 سالگی یافت می شوداین بدان معنی است که سن بیولوژیکی برخی از شرکت کنندگان بیش از 20 سال سن بالاتر از گواهینامه های تولدشان است.

  مشاوره آنلاین  

دکتر سلیمان اسرائیل، محقق و استاد ارشد در دانشگاه عبری، گفت: "این تحقیق نشان می دهد که کاهش سن در بزرگسالان جوان که چندین دهه از بیماری های مرتبط با بیماری های مرتبط با سن پیش می آید و می توانند آن را اندازه گیری کنند، پیش آمده است. گروه روانشناسی اورشلیم و یکی از نویسندگان این مطالعهدکتر اسرائیل بعد از اتمام یک مدرک دکترا در روانشناسی علوم اعصاب در دانشگاه دوک در ژانویه 2015 به دانشکده دانشگاه عبری پیوست.

داده ها به دست آمده از مطالعه دان اندین، یک مطالعه درازمدت سلامت در نیوزیلند است که به دنبال سرنخ هایی از روند پیری استاین مطالعه بیش از یک هزار نفر که در سالهای 1972-1973 متولد شده از زمان تولد تا کنون، با استفاده از اقدامات بهداشتی نظیر فشار خون، عملکرد کبد و مصاحبه انجام می شود.

به عنوان بخشی از بررسی مجدد آنها به طور منظم از جمعیت مطالعه در سال 2011، تیم عملکرد کلیه ها، کبد، ریه ها، متابولیسم و ​​سیستم های ایمنی را اندازه گیری کردآنها همچنین کلسترول HDL، تناسب اندام قلب، تنفس ریه و طول تلومر را اندازه گیری کردند - کلاه های محافظ در انتهای کروموزوم ها که با سن آنها کوتاه می شوداین مطالعه همچنین سلامت دندان ها و وضعیت رگ های خونی کوچک در پشت چشم را که یک پروکسی برای عروق خونی مغزی است، اندازه گیری می کند.

بر اساس یک زیر مجموعه از این نشانگرهای زیستی، تیم تحقیقاتی یک سن بیولوژیکی برای هر شرکت کننده تعیین کردمحققان پس از بررسی 18 نشانگر زیستی که هنگام شرکت کنندگان در سن 26 سالگی و در هنگام 32 و 38 سالگی اندازه گیری شدند اندازه گیری شدند. از این روی آنها برای هر متغیر یک شیب را کشیدند و پس از آن 18 قطعه برای هر مطالعه برای تعیین این سرعت فردی پیری است.

اکثر شرکت کنندگان در اطراف یک ساله در سال به طور سالیانه جمع شدند، اما دیگران به سرعت در حال رشد به مدت سه سال در هر دوره زمانی بودندبسیاری از سالها در سال صفر سال بودند که در واقع جوانتر از سنشان ماندند.

داستان های مربوطه

·         سیستم سنجش درجه بندی برای اندازه گیری پراکندگی نور

·         مطالعات جدید ارتباط بین بیماری کبد چرب و اختلال عملکرد میتوکندری را مورد بررسی قرار می دهد

·         مطالعه مغز ماکائو، هنگامی که دیگران پاداش می گیرند، بینش را به احساس حسادت می دهند

همانطور که تیم انتظار داشت، کسانی که در سن 38 سالگی زیستشناسی بودند، ظاهرا با سرعت بیشتری پیر میشدندبه عنوان مثال، یک سن بیولوژیک 40 ساله، به این معنی است که فرد در طول 12 سال مطالعه مورد مطالعه، سالانه به میزان 1.2 سال در سالن است.

افرادی که به نظر می رسد پیشرفت بیشتری در پیری بیولوژیکی دارند، در آزمایش هایی که معمولا به افراد بالای 60 سال داده می شود، از جمله آزمایش های تعادل و هماهنگی و حل مشکلات ناخوشایند، بدتر شده استافراد سالمند زیستشناختی همچنین گزارش دادند که با عملکرد فیزیکی بیشتر از همتایان خود، مانند راه رفتن پله ها، مشکل دارند.

محققان از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه دوک خواستند تا عکسهای صورت از شرکت کنندگان در مطالعه 38 ساله را ارزیابی کنند و میزان آشنایی جوانان و پیرانشان را مشخص کنندباز هم، شرکت کنندگان که از لحاظ زیست شناختی در داخل نیز قدیمی تر بودند، به دانشجویان دانشگاه نشان دادند.

دان بلسکی، استاد استاد گروه جراحی در مرکز پیری دانشگاه دانشگاه دوک و نخستین نویسنده این مطالعه گفت: "ما تصمیم گرفتیم پیری را در این افراد نسبتا جوان بررسی کنیم." "بسیاری از مطالعات پیرامون پیری به سالمندان نگاه می کنند، اما اگر ما می خواهیم قادر به جلوگیری از بیماری های مرتبط با سن، ما باید شروع به مطالعه پیری در جوانان".

تری مفتیت، پروفسور Nannerl O. Keohane، استاد روانشناسی و علوم اعصاب در دوک و نویسنده ارشد این تحقیق، گفت: "این به ما امیدوار است که دارو بتواند باعث کند شدن پیری شود و افراد سالم تر سالم سالم داشته باشند."

هدف نهایی این است که بتوانیم در فرآیند پیری خود دخالت کنیم، نه به قاتلانی مانند بیماری های قلبی و سرطان در انزوا.

"پیری سریعا در جوانان علائم پیری پیشرفته را که در بزرگسالان سالخوردگی مشاهده می کنیم، پیش بینی می کنیم: نقص در عملکرد شناختی و فیزیکی، احساس بدی و حتی ظاهر قدیمی تر. توانایی اندازه گیری سرعت جوان شدن پیر شدن را می توان در آینده، ما را قادر می سازد تا در مداخله ای که باعث آرام شدن پیری یا هدف بیماری می شود، شرکت کنیم. "

تحقیقات دکتر اسرائیل در دانشگاه عبری بر روی مکانیسم های بیولوژیکی است که منجر به تفاوت های فردی در شخصیت و رفتار اجتماعی می شود؛ و برعکس، چقدر طول می کشد تفاوت های شخصیتی و رفتار اجتماعی در طول زمان برای کمک به سلامت جسمانی و رفاه اقتصادیبرای مقابله با این موضوعات، او از روش هایی از جمله ژنتیک مولکولی، نورولوژیک، اقتصاد رفتاری، روانشناسی اجتماعی، و اپیدمیولوژی دوره زندگی استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.