مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

دیدنی های لارناکا

در این بخش از وبلاگ تور نوروزی اروپا قصد داریم تا شما را با کشورهای ارزان تری که می توانید به آن ها سفر کنید آشنا کنیم.کشورهای بسیا رزیبا و منحصر به فردی که از نظر بسیاری از گردشگران عالی می باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید قبرس با فرهنگ سازی درست توانسته درصد قابل توجهی از مسافران را جذب کند. جاذبه های شهر لارناکا بسیار زیبا و دیدنی است.
جهانگردی و سفر کردن به کشورهای مختلف یکی از بهترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می تواند باشد، جاذبه هایی که می توانه روح انسان را در خود غرق کند و احساس بسیار متفاوتی را در انسان ایجاد نماید. از جاذبه های طبیعی که از رنگ های بسیار زیادی تشکیل شده اند تا سازه ها و ساختمان هایی که به دست انسان ها و متخصصان خلق شده اند. سازه ها و ساختمان های هر شهر یا کشور از فرهنگ و تاریخ آن منطقه ریشه می گیرد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_a901941969fd90092e02ebbf60230325.jpg


بی شک تفاوت فرهنگی بین اقوام و ملیت های متفاوت یکی از بزرگترین ویژگی هایی بوده است که سبب این اتفاق بزرگ شده است.اما در این بخش از جاهای دیدنی قبرس قصد داریم تا در مورد یکی از کشورهای اروپایی برای شما بگوییم و سفری به سواحل لارناکا داشته باشیم .قبرس از محدود کشورهایی است که جاذبه های طبیعی و ساخته بشر بسیار زیبایی دارد. این کشور دارای زیر ساخت های بسیار مناسبی است و هزینه بسیار خوبی صرف توسعه هتل ها و امکانات رفاهی این کشور شده است. از طرف دیگر هزینه سفر به این کشور نسبت به کشورهای اروپایی دیگر بسیار مناسب بوده است و همین دلایل باعث شده تا این کشور از هر نظر مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار گیرد
آکاماس پنینسولا
این منطقه که در بخش غربی قبرس قرار گرفته است دارای ویژگی های طبیعی منحصر به فردی است،آکاماس پنینسولا یکی از خلوت ترین مناطق است که می توانید سفر کنید و از پیاده روی و کوه نوردی در این منطقهلذت ببرید.حیات وحش فوق العاده این منطقه بسیار منحصر به فرد می باشد شما می توانید انواع لاک پشت های دریایی و پرندگان بومی را در این منطقه ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید، ساحل این منطقه برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار عالی می باشد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_77af411fa3b4b00e4f66163b768493b3.jpg
لارناکا
این منطقه یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین شهرهای قبرس می باشد، یک تفریحگاه ساحلی بسیار بی نظیر که دارای آب و هوای مدیترانه ای بسیار فوق العاده ای و ساحلی بسیار زیبا است. از محله های تاریخی این شهر می توان به محله ترکیش و آگیوس لازاروس اشاره کرد که تعداد بسیار زیادی از ساختمان های تاریخی را در دل خود جای داده است.در غرب شهر لارناکا دریاچه ای بسیار زیبا قرار دارد که در فصل بهار میزبان فلامینگوها است.روستاهای اطراف این شهر بسیار سرسبز و زیبا بوده و از نظر گردشگری فرهنگی در جذب توریست فعال بوده است، دیدن از این روستاها را در برنامه تور لارناکا خود قرار دهید.
قلعه کلوسی
این قلعه کوچک در لیماسول قرار دارد و از نظر زیبایی در نوع خود کم نظیر می باشد، این قلعه که در گذشته مقر سربازان بوده است در زمان جنگ های صلیبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.این قلعه اشراف بسیار خوبی بر سواحل اطراف خود دارد.

ae_cyprus.ir_wp_content_uploads_2018_06__D8_B3_D9_81_D8_B1_DB_a07a9206e91cde6fa60ae8549a9e2c6c.jpg
موزه قبرس
اگر به دنبال شناخت بیشتر فرهنگ و تاریخ مردم قبرس می باشید سری به موزه قبرس در شهر نیکوزیا بزنید.این موزه که در آن از جلوه های بصری استفاده شده است شما را با تاریخ گذشتگان ساکنین زمین تا دوران عثمانی آشنا می کند. از دیگر ویژگی های این موزه قرار داشتن مجسمه های تاریخی کوچک و عظیم می باشدکه قدمت برخی نیز حتی به قرن هفتم قبل از میلاد نیز برمی گردد.در آخر پیشنهاد می کنیم که در برنامه سفر خود به قبرس دیدن ساحل نیسی و بندر گیرینه را از دست ندهید، برای آگاهی بیشتر از هزینه سفر تور قبرس نیز می توانید به آژانس های معتبر مراجعه کنید و از نزدیک با خدمات و هزینه پکیج های مختلفی که ارائه می شود آشنا شوید.
 

موضوعات مشابه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.