مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

اختلاف سنی

  1. سلام .خوشحالم این سایت پیدا کردم .من دارم یه کار اشتباه میکنم یک سال با پسری دوستم که از من ۵ سال کوچیکتره و من قبلا یه ازدواج ناموفق داشتم چند وقته ازم خواستگاری کرده من میدونم اشتباهه ولی نمیدونم چرا نمیتونم تمومش کنم البته اون پسر خیلی پخته و خیلی باشعوره و کاملا از من بیشتر درک میکنه مسائل رو ولی نمیدونم چرا الان اینجور شده چیکار کنم کنم البته ناگفته نمونه تحصیل کردست و از خانواده خوبیه که البته کاملا مخالف این مسالن حقم دارن ولی من چیکار باید بکنم
  2. Top | #2
    نقل قول نوشته اصلی توسط avat نمایش پست ها
    سلام .خوشحالم این سایت پیدا کردم .من دارم یه کار اشتباه میکنم یک سال با پسری دوستم که از من ۵ سال کوچیکتره و من قبلا یه ازدواج ناموفق داشتم چند وقته ازم خواستگاری کرده من میدونم اشتباهه ولی نمیدونم چرا نمیتونم تمومش کنم البته اون پسر خیلی پخته و خیلی باشعوره و کاملا از من بیشتر درک میکنه مسائل رو ولی نمیدونم چرا الان اینجور شده چیکار کنم کنم البته ناگفته نمونه تحصیل کردست و از خانواده خوبیه که البته کاملا مخالف این مسالن حقم دارن ولی من چیکار باید بکنم
    خب دوست عزیز وقتی دلتون راضی نیست و تردید دارید

    بهتره خیلی راحت کات کنید ...

    درسته که افرادی در شرایط مثل شما ازدواج کرده ان و به زندگی هم ادامه دادن

    ولی خب شرایط هر کی متفاوته و بهتره زندگی و آرامش خودتون رو با این وابستگی به هم نریزید
  3. Top | #3
    خب منم فکر میکنم وتی شرایط در این مورد و به نظر خودتون مناسب نیست

    بهتره در این مورد بهتره و منطقی تر فکر کنید

    متاسفانه ما خانم ها با جودی که میبینیم رابطه ای به نفعمون نیست بازم بخاطر وابستگی که داریم

    وارد اون میشیم و زندگی خودمون رو دست خوش نا آرامی میکنیم

    به هرحال اگر واقعا نظرتون اینه که به درد هم نمیخورید بهتره خیلی زود این رابطه رو تموم کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.