مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

ازدواج، خواستگار

با سلام
من دختری 25 ساله هستم که ی خواستگار با شرایط خوب دارم از هر نظری مورد تاییدم هست حدود دو سل هست که می شناسمش و الان که به مرحله جدی رسیدیم وقتی خونواده ام می گه ان قدش کوتاهه و هم قد خودمه با این که برام هیچ اهمیتی نداره اما تحت تاثیر حرفاشون قرار می گیرم و میگم نکنه بد باشه و همش ذهنم درگیر میشه میترسم این مساله بی اهمیت بعدا برام مهم بشه و زندگی اونو خراب کنم.اما وقتهایی که باهاش بیرون بودم کنارش احساس ارامش داشتم و حالم خوب بود اما از وقتی اومدند خواستگاری دو باری که باهاش بیرون رفتم انقدر ذهنم درگیر قد میشه باهاش سر چیزهای احمقانه دعوا دارم و بعدش عذاب وجدان میگیرم که این وسط اون بیچاره چه گناهی داره که من بد رفتار میکنم.میشه راهنمایی ام کنید؟؟؟؟
Top | #2
نقل قول نوشته اصلی توسط aipara68 نمایش پست ها
با سلام
من دختری 25 ساله هستم که ی خواستگار با شرایط خوب دارم از هر نظری مورد تاییدم هست حدود دو سل هست که می شناسمش و الان که به مرحله جدی رسیدیم وقتی خونواده ام می گه ان قدش کوتاهه و هم قد خودمه با این که برام هیچ اهمیتی نداره اما تحت تاثیر حرفاشون قرار می گیرم و میگم نکنه بد باشه و همش ذهنم درگیر میشه میترسم این مساله بی اهمیت بعدا برام مهم بشه و زندگی اونو خراب کنم.اما وقتهایی که باهاش بیرون بودم کنارش احساس ارامش داشتم و حالم خوب بود اما از وقتی اومدند خواستگاری دو باری که باهاش بیرون رفتم انقدر ذهنم درگیر قد میشه باهاش سر چیزهای احمقانه دعوا دارم و بعدش عذاب وجدان میگیرم که این وسط اون بیچاره چه گناهی داره که من بد رفتار میکنم.میشه راهنمایی ام کنید؟؟؟؟
خب شما گفتید که هم قدخودتونه پس دیگه نگرانی شما به چه خاطره ؟

فکر نمیکنم در این مورد مشکل خاصی داشته باشید جز اینکه نسبت به این موضوع حساسیت زیادی رو دارید به خرج میدید

برای اینکه خیالتون راحت بشه با مشاوری در این مورد مشورت کنید تا بدونید دلیلی برای نگرانی وجود داره یا خیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.