مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

تصمیم جدی به ازدواج

با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر بود قبل از تصمیم جدی به ازدواج با توجه به شکی که داشتید که خوشبخت نشوید با مشورت بیشتر و مشاوره وارد این زندگی بشوید. آیا همسرتان به فرزندنتان نیز اینگونه تعصب ها را دارد؟ آیا از اول ازدواج این مشکلات وجو دادشته است؟ از موارد بیان شده در زیر اگر همسرتان چند مورد را دارد بهتر است به صورت حضوری به یک روانشناس مراجعه کنید.

  1.  بدون دلیل کافی، شک داشته باشد که دیگران دارند آن را استثمار می‌کنند، به وی ضرر می‌رسانند، یا سرش کلاه می‌گذارند.

   2. مشغولیت دائم ذهنیش شکی اثبات نشده در مورد وفاداری یا قابل اعتماد بودن دوستان و اطرافیانش باشد.

  3.  به دلیل ترسی ناموجه از اینکه اطلاعاتی را به دیگران می‌دهد مغرضانه بر ضد خودش بکار ببرند، از اطمینان کردن به دیگران اکراه داشته باشد.

   4. در پس اظهار نظرهای بی‌غرضانه یا اتفاق‌های بی‌خطر، معانی تحقیر‌کننده یا تهدیدکننده پنهانی بیابد.

   5. همیشه دلخور و ناخشنود باشد، یعنی اگر کسی توهین کرده باشد، صدمه‌ای رسانده باشد، یا بی‌احترامی کرده باشد هیچ وقت او را نبخشد.

  5.  با کوچکترین چیزی احساس کند به شخصیت یا اعتبارش لطمه وارد شده‌است، حال آنکه دیگران چنین معنایی را در آن چیزها به‌طور آشکار نیابند؛ فوراً واکنشی خشمگینانه نشان دهد یا به مقابله بپردازد.

  6.  مکرراً و بدون هیچ دلیل به وفاداری همسر یا شریک جنسیش شک کند.

گاهی افراد به دلیل سبک شخصیتی خاصی که دارند ممکن است برخوردهای متفاوتی در زندگی داشته باشند بهتر است برای بررسی دقیق این موضوع به صورت حضوری مراجعه کنید در مورد مسائل جنسی نیز نیاز است که مشخص شود در مورد مشکلات جنسی چه مشکلاتی دارید و دلیل این مشکلات از کجا به وجود آمده است تا بتوانیم آنها را به کمک یک سکس تراپ مشخص کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122354783

شاد باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.