مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

من یک ترنسم خواهش میکنم کمکم کنید

ترنس

من یک ترنسم . متولد 1379 هستم و یک دخترم . خانوادم درمورد بیماری من چیزی نمیدونن چون نزاشتم بفهمن .تصمیم دارم وقتی ب 25 سالگی رسیدم عمل کنم اما نمیدونم چجوری اجازشو از خانوادم بگیرم چون میدونم ب شدت مخالفت میکنن .لطفا راهنماییم کنید.ممنون

با سلام
دوست عزیز چقدر از این مساله اطمینان دارید ببینید تغییرات ظاهری و اناتومیک مهم است مسائل روحی و روانی هم همین طور گاهی برخی افراد در تشخیص این مساله دچار اشتباه می شوند و خوب نمی دانند دقیق مساله چیست ابتدا پزشک بررسی کند و البته روانشناس هم در بعد مسائل روانی همین طور و بعد اصلا قضیه عمل و ..را مطرح کنید .به هر حال تشخیص مساله بسیار مهمی است که گاها مغفول می ماند امیدوارم این طور که می فرمایید نباشد چون پذیرش جامعه و خانواده و سختی های جراحی و هزینه ها خود باعث عوارض روحی برای افراد بعد از جراحی می شود امیدوارم خوشبخت باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.