مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مشاوره ازدواج کاشان

هربار که بحث ازدواج و تشکیل خانواده به میان می آید ناگزیر صحبت از مهریه و شیر بهاء نیز پر و بال میگیرد و به یاد همان ضرب المثل قدیمی می افتیم که میگوید مهریه را کی گرفته و کی داده!

در صورتی که کافیست نگاهی به زندان های ایران و بخش بدهکاران بیاندازیم تا متوجه شویم که آن ضرب امثل آنقدر ها هم کاربرد ندارد. سلول های این زندان ها پر است از جوانانی که با یک انتخاب اشتباه و یک تصمیم غلط خود را در آن مکان می یابند و یا دخترانی که فریب افراد سود جو را خرده و زندگی خود را باخته اند.

مهریه اهرمی است برای تسکین خاطر دختر و نشان دهنده عهد پسر به دختر در صورتی که امروزه و به دلیل چشم و هم چشمی های بی مورد تبدیل به ابزار خودنمایی و یک نوع تجارت برای افراد سودجو شده است.

همواره می شود با یک مشورت به جا و به موقع از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و از بروز پشیمانی اجتناب کرد.

از همین رو مشاوره ازدواج کاشان به منظور داشتن جامعه ای خوب و به دور از مشکلات خاص و برای اجتناب از بروز این قبیل مشکلات که صدمات جبران ناپذیری را به خانواده ها و جوانان و به دنبال آن جامعه خواهد زد، را به شما معرفی می کنیم. مشاوره ازدواج کاشان با جمع آوری متخصصان و مشاوران مجرب در نقاط مختلف شهر در مشاوره ازدواج غزنوی ، مشاوره ازدواج امیرکبیر ، مشاوره ازدواج اباذر ، مشاوره ازدواج قطب راوندی و در دیگر شعب درصدد است تا شیوه های نوین زندگی به دور از تنش و استرس را برای شما به ارمغان آورد.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.