مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

کتاب جدید جدیدترین یافته های مربوط به جراحی ترمیمی میکروتیا / آترزی EAC را ارائه می دهد


پیشرفت قابل ملاحظه ای در توسعه مفاهیم و تکنیک های جدید استفاده شده در جراحی ترمیمی میکروتیا / آترزیای کانال شنوایی خارجی (EAC) از ابتدای قرن بیست و یکم صورت گرفته استاسپکترومیک اسپکترومیکی یک بازسازی سه بعدی بافت نرم سطح پوست استخوان و کرانیوم را ایجاد کرده است و زمینه ساز همکاری بین جراحان پلاستیک و متخصصان اتولوگ است.


روانشناسی و مشاوره نوجوان دختر

داستان های مربوطه

·         دوربین کوچک که می تواند جراحی قلب و عروق را جبران کند

·         ربات ها برای بهبود ایمنی و کارایی روش های ستون فقرات

·         جراحی بای بای جراحی بدن ما را تغییر می دهد

این کتاب آخرین یافته های مربوط به جراحی ترمیمی را که توسط جراحان پلاستیک و متخصصان متخصص انجام می شود ارائه می دهدبر اساس این مفهوم، اطلاعات در مورد تشخیص، روش های جراحی، نتایج، نتایج دراز مدت و روانشناسی مورد بحث قرار گرفته است.

جراحی همکاری نه تنها به منظور بازسازی بهتر مورفولوژی و عملکرد، بلکه همچنین از لحاظ تعداد کمتر از روش های جراحی مورد نیاز است که فشار روانی و بار اقتصادی بر روی بیماران را کاهش می دهد.

این نشریه مرجع ارزشمندی نه تنها برای جراحی پلاستیک و بخشهای گوش و حلق و بینی، بلکه برای متخصصان گفتار، معلمان مدرسه و خانوادههای بیماران استاین همچنین می تواند به عنوان یک کتاب بالینی برای کسانی که درگیر در جراحی و شنوایی درمان میکروتیا / آترزی از EAC در یک محیط بالینی خدمت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.