مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

خواستگار

سلام
من22سالمه خواستگاری دارم که از همه لحاظ خوبه هم اخلاقش هم از لحاظ خوانوادگی میشناسیمشون ادمای خیلی خوبی هستن ازنظر مامان بابامم مورد تاییده اخلاقی فرهنگی وحتی از لحاظ تحصیلاتم اوکیه تک فرزندم هست میدونم مورد حمایت شدید خوانوادش خواهد بود اما از لحاظ ظاهری بهم نمیخوریم چون قدش ی خورده از من کوتاه تره همین موضوع اذیتم میکنه درصورتی ک مامان بابام با من شدیدا مخالفن چون قبولش دارن و اصرار میکنن و میگن پسر خوب کمه راست میگن ولی .. موندم واقعا چیکار کنم؟؟!!!!!
Top | #2
تاریخ عضویت
Jun 2014
عنوان کاربر
مدیریت کل سایت
نوشته ها
1,569
پسندیده
40

مورد پسند
40
افراد زیادی با چنین مشخصه هایی با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی رو هم دارند

ولی اگر دوست عزیز ایشون اگر به دل شما نباشه و رابطه عاطفی معقولی بین شما برقرار نشه نمیتونید به فاکتورهای دیگه هم توجه کرد

همونطور که شما در مورد خرید یک لباس به ظاهرش توجه میکنید باید به ظاهر همسر آیندتون که قراره یک عمر با هم زندگی کنید هم توجه داشته باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864

بهینه سازی تصاویر وب سایت با ۳ پلاگین وردپرس

بهینه سازی تصاویر وب سایت با ۳ پلاگین وردپرس

شروع موضوع توسط ehsannasr در ‏13 فوریه 2018 در انجمن سیستم های مدیریت محتوا


یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد که اهمیت این موضوع به ۱ قرن پیش بازمیگردد.
امروزه تصاویر ارزش زیادی دارند بویژه در صفحات وب (ثبت دامنه). تصاویر , بهترین راه برای معرفی آنلاین نام تجاری شماست و یک جز ضروری در یک وب سایت با طراحی خوب است.آنها سرمایه ی بزرگی هستند و می توانند باعث کاهش زمان لود سایت شوند که نقطه ی تحولی برای بازدیدکنندگان است.در حال حاضر نیز چندین پلاگین وردپرس وجود دارند که می توانند تصاویر را برای وب سایت شما بهینه کنند.از بین این پلاگین ها ۳ پلاگین برتر را معرفی خواهیم کرد.

ImageRecycle
پلاگین ImageRecycle علاوه بر فشرده سازی فایل ها با پسوند PNGs و GIF و JPEGs , بهینه سازی pdf را نیز ارائه می کند.این پلاگین به شما ۱۰۰MB داده برای تست ۱۵ روزه خواهد داد.خبر خوب:به طور میانگین ۱۰۰MB برای بهینه سازی تصاویر یک وب سایت کافی خواهد بود.
با این حال هزینه ی ImageRecycle بین ۱۰$ تا ۵۰$ با توجه به تصاویری که در طول سال آپلود نموده اید, است.هزینه ی آن با توجه به ویژگی های اضافی , شبیه قابلیت های داشبورد و آپدیت ایمیل متغیر خواهد بود.مورد خوب دیگری در ImageRecycle است که در پس زمینه اجرا خواهد شد و انجام هیچ موردی در سایت (خرید هاست) تاثیری بر روی آن نخواهد گذاشت.با استفاده از این پلاگین , بهینه سازی سایت بزرگ, ۳۰ تا ۴۵ دقیقه به طول خواهد انجامید.

Imagify
پلاگین Imagify به طور چشمگیری حجم فایل های تصویر را کاهش خواهد داد بدون اینکه کیفیت آنها تغییر داشته باشد و باعث بالارفتن سرعت لود سایت خواهد بود.این پلاگین ماهیانه ۲۵MB به صورت رایگان ارائه می دهد(حدود ۲۵۰ تصویر).پلن های پرداختی از ماهیانه ۵$ شروع می شود تا ۷۰$ که به نیاز شما بستگی دارد.Imagify یک صفحه به داشبورد شما اضافه می کند که در آن می توانید سطح فشرده سازی را جهت بهینه سازی تصاویر مشخص کنید.توضیح اضافه:سطحی که کاهش می دهد سایز فایل های شما را ,البته با حفظ کیفیت آن تصاویر.

بهینه سازی تصویر EWWW
بهینه ساز EWWW به طور خودکار تصاویری که بر روی سایت آپلود کرده اید را بهینه خواهد ساخت.در حالی که این پلاگین فاقد ویژگی های بروزرسانی مانند بهینه ساز های Imagerecycle,و Imagify است.
این گزینه بهینه سازی در سطحی خوب ,برای صاحبان کسب و کار کوچک است.در کل ,روند این گزینه نسبتا سخت است اما می تواند نتایج خوبی بدون پرداخت هزینه داشته باشد.

شخصیت حقیقی تان را برملا کنید

تست روانشناسی رایگان شخصیت واقعی

آیا به خویشان ، آشنایان و دوستان و اشخاص غریبه این اجازه را می دهید که شخصیت واقعی شما را کشف کنند یا اینکه دوست دارید شخصیت شما مرموز و ناشناخته باشد و کسی که در حقیقت نیستید به چشم بیایید؟ در باره مثالهای آورده شده در تست پائین شما کدام جواب را انتخاب می کنید؟

 

  • آیا عواطفی مانند خودرای بودن، یکدندگی و حسادت از علائم ضغیف بودن شخصیت شما می باشند؟

الف: من این علائم را از خودم نشان نمی دهم چون عکس العمل طرف مقابل را در برابر این عواطف نمی دانم

ب: شاید مقدار کمی از این علائم را بروز دهم

ج: یقینا اگر این احساسات را در خود بیابم آن را بروز می دهم

د: چرا باید این احساسات را پنهان کنم؟


الف: در باره این جریان با کسی صحبت نمی کنم  چون نمی دانم همسرم چه واکنشی خواهد داشت

ب: ممکن است اندکی در باره این جریان صحبت کنم ولی در زمانی که احساس کنم در انتها به تفاهم خواهم رسید.

ج: ساعتهای متوالی در این باره صحبت می کنم.

د: بدون هیچگونه ترس و واهمه درباره این جریان صحبت می کنم.

  • در زندگی خود کارهایی کرده اید که در حال حاضر از انجام دادن آنها برای شما مایه شرمندگی است

الف: از بیان کاری که کرده ام خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس آن را با همه درمیان می گذارم  و هیچ دلیلی برای پنهان کردن گذشته خود نمی بینم

  • چیزهایی که شما موجب عصبانی شدن بیش از حد شما می شود برای مثال صف های عریض و طویل ، فروشگاههای پر از مشتری و مشتری هایی که رعایت ادب را نمی کنند….

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس آن را با همه درمیان می گذارم  و هیچ دلیلی برای پنهان کردن گذشته خود نمی بینم

  • احساسی را که در مورد شکل ظاهری خود دارید

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس آن را با همه درمیان می گذارم  و هیچ دلیلی برای پنهان کردن گذشته خود نمی بینم

  • موضوع هایی که همیشه موجب نگرانی شما می شود حتی ترسهایی که بدون منطق و کودکانه است

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس آن را با همه درمیان می گذارم  و هیچ دلیلی برای پنهان کردن گذشته خود نمی بینم

  • کسب موفقیت ها، تواناییها و مدارجی که تا این زمان بدست آورده اید

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس آن را با همه درمیان می گذارم  و هیچ دلیلی برای پنهان کردن گذشته خود نمی بینم

  • دلواپس هستید که اگر بعضی از کارها را انجام دهید به آن ها عادت کرده و زیاده روی کنید، مانند زمانی که با دوستان خود می گذرانید ، بیرون بودن از خانه تا پاسی از شب، غذا خوردن های متوالی در رستورانها، برقرار کردن ارتباطات بسیار صمیمانه با افراد غریبه

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس درباره آن به همه می گویم

  • گاهی اوقات برای انجام بعضی از کارها   توانایی ندارید و این مسئله را یکی از نقاط ضعف خودتان می دانید

الف: از عنوان کردن موضع  خودداری می کنم چون نمیتوانم حدس بزنم که طرف مقابل پس ازآگاه شدن از جریان چه عکس العملی از خود بروز خواهد داد

ب: ممکن است اگر نیاز باشد بطور اختصار در مورد آنها صحبت کنم

ج: ساعتهای متمادی در باره آن صحبت می کنم

د: بدون دغدغه و ترس درباره آن به همه می گویم

  • در خانه از حیوانات خانگی نگهداری می کند ولی بعضی از نزدیکانتان از این کار راضی نیستند

الف: در باره این جریان با کسی صحبت نمی کنم  چون نمی دانم عکسی العمل طرف مقابلم پس از آگاه شدن از آن چه خواهد بود

ب: ممکن است اندکی در باره این جریان صحبت کنم ولی زمانی این کار را خواهم کرد که احساس کنم در انتها با او به تفاهم خواهم رسید

ج: ساعتهای متوالی در این باره صحبت می کنم

د: بدون هیچگونه ترس و واهمه درباره این جریان صحبت می کنم.هیچ دلیلی وجود ندارد که از بیان آنچه باور دارم شرمنده باشم


پاسخ های تست شخصیت شناسی روانشناسی رایگان

حالا برای هر جواب الف ۱ نمره ، هر جواب ب ۲ نمره، جواب ج ۳ نمره و جواب د ۴ نمره به خودتان بدهید

نمرات ۱۰ الی ۱۷نشان می دهد که شخصیت شما بسته است.

 از ارتباط نزدیک با دیگران خرسند می شوید اما از اینکه کسی بخواهد از زندگی خصوصی و اطلاعات فردی شما آگاه شود ناراحت می شوید مگر اینکه با آن شخص ارتباط صمیمانه و نزدیکی داشته و بطور کامل به او اعتماد کنید. این کار خوبی است که شما اسرار زندگی خود را به کسی نمی گویید ولی پنهان کردن همه عواطف و عقیده هایتان زیاد خوب نیست. شما می توانید گاهی اوقات در شرایط نامساعد از افراد دیگر و عقایدشان بهره مند شوید و یا از اینکه آدمهای مطلع به شما مشورت دهند سود ببرید. داشتن شخصیت مخفی و مرموز چندان خوب به نظر نمی رسد و اطرافیانتان برای اینکه بیشتر شما را بشناسند نیاز به برقرای ارتباط با شما دارند.

رد و بدل کردن اطلاعات در یک حد عادی و نرمال بسیار خوب است . شما می توانید از بروز دادن ایده ها و گفتگوهای ساده و کوچک شروع کرده تا با دیگران بتوانید وارد صحبت شوید و ارتباطی صمیمی و خوب را بدست آوردید. برای شروع می توانید با اعضای خانواده و یا دوستان نزدیکتان وارد صحبت شوید.

نمره ۱۸ الی ۲۸شما آدمی میانه رو هستید.

یعنی در عین اینکه اسرار زندگی خصوصیتان را  برای خود حفظ می کنید، می دانید که چگونه می بایست ارتباط صمیمی و خوبی با دیگران داشته باشید و چگونه از ایده ها و هدفهایتان با آنها صحبت کنید و از این طریق به خودتان و دیگران فرصت ایجاد دوستی و صمیمیت را می دهید.

نمره های ۲۹ الی ۴۰شما بسیار آزاد و بی محابا در مورد زندگی شخصی و مسائل خصوصی خودتان با اطرافیانتان به صحبت می پردازید.

شما می بایست کمی بیشتر احتیاط کنید. این کار خوب نیست که شما اینگونه بی پروا اطلاعات شخصی و با ارزش زندگی خودتان را به دیگران بگویید. در بعضی اوقات  این کار شما نشانه ای از بی امنیتی و داشتن احساس  گناهکار بودن و نیاز داشتن  بیش از اندازه به اینکه از جانب دیگران پذیرفته شوید. اگر گاهی مواقع احساس می کنید که دیگران عکس العمل مناسبی به صحبت های شما بروز نمی دهند و حتی در بعضی موارد  معذب می شوند باید پی ببرید که شما بیش از اندازه آنها را  به حریم خصوصی تان وارد کرده اید

6 راه برای خوشحالی در زندگی اگر هنوز ازدواج نکرده اید

زندگی چیزی بیش از ازدواج و بزرگ کردن بچه‌هاست. ما در همان سنین پایین، می‌آموزیم که بزرگترین هدف در زندگی، یک همسر ایده‌آل بودن است. یکی از بزرگترین آرزوی پدر و مادرها تشکیل خانواده دادن فرزندانشان است. البته این امر بسیار خوشایند بوده، اما، زندگی مسیرهای فراوان دیگری نیز دارد و ما با گزینه‌های بسیاری روبرو هستیم.






در اینجا به ۶ راه برای تقویت سلامتی و بهبود زندگی، غیر از ازدواج، نگاهی می‌اندازیم.



۱ ) فعالیت فیزیکی


ورزش، یک اندورفین طبیعی است و با فواید بلند مدت بسیاری همراه است مانند، تقویت قدرت و عضله، افزایش استقامت، افزایش اعتماد به نفس، شکوفا شدن عزت نفس در فرد. احتمالات بی نهایت هستند و بهترین قسمت ورزش کردن اینست که مجبور نیستید آن را به تنهایی انجام دهید. بسیاری از ورزشها را می‌توان بصورت گروهی یا همراه با معلمی که به شما آموزش می‌دهد، دنبال کرد.


یک پیاده‌روی ملایمدوچرخه سواریتمرین یوگا یا پیلاتسبوکسوزنه برداریایروبیک آبی یا شنا


۲ ) گذران وقت در طبیعت



گاهی یک نفس هوای تازه دقیقاً همان چیزیست که برای روشن کردن ذهن و پیدا کردن یک نگاه تازه به آن نیاز دارید. راههای بی شماری برای پناه بردن به دامن طبیعت وجود دارد. می‌توانید به دیدن مناظر دیدنی بروید. دنیا پیش روی شماست تا آن را کشف و تجربه کنید. از بناهای یادبود ملی گرفته تا مناظر زیبای کوهستان. راههایی دیگر برای لذت بردن از طبیعت عبارتند از : باغبانیکوهنوردی، پیاده‌روی، و دوچرخه سواری در محیط بیرونخواندن کتاب زیر یک درخت


۳ ) تحصیل



مغز شما نیز به ورزش نیاز دارد. هیچ وقت برای برگشتن به مدرسه دیر نیست. اگر برنامه زندگی شما پر و بودجه شما محدود است، به خاطر داشته باشید که : جایی که اراده هست، همیشه راهی وجود دارد. مدارس آنلاین امروزه بسیار پرطرفدار، و بی نهایت ارزان هستند. تمام آنچه به آن نیاز دارید، یک کامپیوتر یا تبلت، و یک ساعت مطالعه در روز است. اکنون شما قدم در راهی گذاشته اید که همیشه آرزویش را داشته‌اید.


۴ ) موفقیت شغلی


هیچ چیز به اندازه موفقیت در شغلی که دوستش دارید، تقویت کننده اعتماد به نفس در شما نیست. شغلی را پیدا کنید که شما را خوشحال کند و درآمدزا باشد؛ چه کار کردن در یک رستوران باشد و چه مدیریت یک واحد تجاری، کسب موفقیت مالی از شغل مورد علاقه، برای شما آرامش خاطر به همراه دارد. از امتحان عرصه‌های جدید کاری نترسید. هرگز نمی‌دانید که چه شغلی قلب شما را شاد خواهد کرد.


۵ ) داوطلب شدن


هر زمانی می‌توانید داوطلب شوید، نه فقط روزهای تعطیل! همیشه کسی هست که به کمک شما نیاز داشته باشد. داوطلب شدن برای کمک به دیگران، یک موقعیت برنده/برنده است. شما به دیگران کمک می‌کنید، و کمک به دیگران به شما کمک می‌کند.

می‌توانید در کارهای زیر داوطلب شوید :



خانه های نگهداری از بچه های بی سرپرستبیمارستانهاپناهگاهه ای حیواناتخانه‌های سالمندانپارکهای ملی و بسیاری مراکز دیگر…


۶ ) خود مراقبتی


مراقبت شایسته از بدن هیچ ضرری ندارد. یک روز را در چشمه‌ آب گرم سپری کنید و یا از یک حمام داغ همراه نور شمع لذت ببرید. برای آرام کردن ذهن و روان کردن تنفس، در یک مکان دنج و آرام مدیتیشن کنید. یک روز مرخصی بگیرید و به یک تعطیلات کوتاه مدت در مکان مورد علاقه تان بروید. به بدن استراحتی را که شایسته آن است، بدهید.

گاهی اوقات زندگی رنگ کهنه گی به خود می‌گیرد. یک راه ساده برای رفع این حالت، امتحان کردن چیزهای جدید و یافتن سرگرمی‌های جدید است. وقتی نوبت به کشف چیزهای جدید میرسد، جهان تبدیل به صدفی برای شما می‌شود. زندگی وسیع و زیبا و پر از احتمالات بی‌نهایت است. الزاما برای احساس کامل شدن، به همسر و بچه نیازی ندارید. شما می‌توانید به خودتان احساس تکامل بدهید. از امتحان کردن چیزهای جدید و تجربه کردن نهراسید و کام خود را از زندگی بستانید.

مخالفت های احتمالی خانواده

سلام وقت بخیر
ی بسر 20 ساله هستم و دانشجو معلمم و خونوادمم متوسط ا لحاظ مالی
من مث بقیه نوجوونای جامعه از 5 6 سال قبل دچار ی سری مشکلات جنسی شدم ک الان بعد از گذشت سالها تاثیرات خیییلی مخربی تو مسایل دینی شخضی رئزمره زندگیم گذاشته
و دیگ اخرین راه حلش ازدواجه بنظرم از ظرفی من احساس امادگی میکنم و دختر خانومی هس 3 ساله بهش علاقه مندم و فلا میتونیم عقد کنیم و کلا تا حدودی بهم میخوریم و بقیشم توی جلسات خواستگاری مشخض میشه
من ی برادر زرگتر توی خونه دارم ک احتمالا تا 7 8 سال اینده قضد و شرایط ازدواجو نداره و خونوادم میگن ضب کن برادرت اول
چیکار کنم دیگ خسته شدم واقا

توسط میکاییل درازدواج ·votes

  1. تمایل به ازدواج

    دوست عزیز شما هنوز دانشجو هستید .
    و بهتره تا تمام شدن درستون صبر کنید .
    شما باید اول درستون رو تمام کنید .
    بعد از شغلتون مطمئن بشید .
    چون داشتن استقلال مالی بسیار مهمه .
    بین سالهای 21 تا 25 سالگی به بلوغ عاطفی میرسید .
    ولی اگر شرایط شما مهیاست میتونید از طریق واسطه ای خانواده رو برای انجام خواستگاری موافق خودتون کنید .

    0 otes
  2. با سلام
    دوست عزیز اگر واقعا شما شرایط ازدواج دارید و فردی رو هم می شناسید و خب طبیعیه که نیازهای جنسی داشته باشید با خانواده در میان بگذارید به هر حال اینکه برادر شما نخواهند ازدواج کنند که دلیل نمی شود شما هم بخواهید صبر کنید تا کی ایشون تصمیم بگیریند به هر حال با شناختی که دارید اگر خانواده دختر هم شرایط دانشجویی شما برایشان قابقل قبول است و می پذیرند که مدت ها عقد باشید تا شرایط بهتر شود می توانید اقدام کنید
    البته بهتره از خانواده طرف مقابل هم مطئن باشبد بعضا برخی از خانواده ها اصلا تمایلی ندارند که در دوران دامنشجویی و شرایط بدون سربازی فردی رو بپذیرند و داشتن حداقل درامد و نهایتا حمایت خانواده ها از نظر مالی بسیار براشون حائز اهمیت است به هر حال امیدوارم موفق باشید
    به هر حال حتی این مساله که شما بخواهید ازدواج کنید باید دقت کنید که ایا واقعا احستاسی است یا عاقلانه است …
    چون این مساله مهم است ..

    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید