مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

رفتارهای ناشایست جنسی در کودکان

با سلام ، پسر 7 ساله من از وقتی که به مدرسه رفته یاد گرفته که به اندام جنسی پسر بچه های دیگه دست بزنه ، چند وقت پیش به شکل اتفاقی متوجه موضوع شدم ، حالم خیلی بد شد ، خیلی زیاد سرزنشش کردم از گناه بودن کارش تا حتی غیر قانونی بودن و جرم بودن اینکار براش گفتم! گریه کردم پیشش و واقعأ دست خودم نبود شوکه شدم! نمیدونم برخوردم صحیح بوده یا نه و یا اینکه میتونه موثر باشه در عدم تکرار این کار!خیلی میترسم که این عادت باهاش بمونه و یا اینکه فقط به خاطر ترس از من انجامش نده و یکروز مثلأ در خفا آیا تکرار میکنه یا نه؟من از سن 3-4 سالگی رو ذهنش کار کرده بودم درمورد اینکه نباید اجازه بده کسی به اندام های خصوص اش دست بزنه و خودشم اینکارو نکنه ولی ظاهرا بی فایده بوده!نمیدونم واقعأ چجور باید باهاش برخورد بکنم!لطفأ کمکم بکنید

راهنما گفته:

مشاوره جنسی کودکان
دوست عزیز بهتر بود به جای گناه جلوه دادن این رفتار .
کمی در این مورد با فرزندتون صحبت میکردید .
در این مورد حتما با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-88422495

منبع :رفتارهای ناشایست جنسی در کودکان- سامانه پرسش و پاسخ مشاور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.