مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

مرکز مشاوره ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

تحقیق بر تاثیر بلایای طبیعی بر جوانان تمرکز دارد


وضعیت ذهنی کودکان نقش مهمی در رشد رشد آنها داردپس از طوفان های اخیر بخش هایی از ایالات متحده را ویران کرد - طوفان هاروی در تگزاس، طوفان ایرما در فلوریدا و کارائیب و طوفان ماریا در پورتوریکو - همگی موجب تخلیه های گسترده ای از کودکان و خانواده ها شده اند، که کودکان نیاز بیشتری به خدمات و یا خدمات پس از آن دارند از این طوفان و عوامل مرتبط با آن که با زنده ماندن و شاهد قدرت مخرب طوفان 4 یا 5 طبقه هستند؟

استاد برجسته روانشناسی و اطفال در دانشگاه میامی، آنت M. La Greca، کاملا از واکنش کودکان به تروما آگاه استتحقیقات او بر تأثیر بلایای طبیعی در جوانان تأثیر میگذارد، زیرا طوفان اندرو در سال 1992 در جنوب فلوریدا به وقوع پیوست.

شغلی|کاریابی|انتخاب کار|جلسه مصاحبه|تغییر شغل

La Greca در همکاری با دانشجوی کارشناسی ارشد UM BreAnne Danzi ارزیابی کرده است که چگونه بهترین تعریف اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را در کودکان تعریف می کنداین خط از تحقیقات کمک خواهد کرد تا به سرعت شناسایی کودکان که نیاز به خدمات پشتیبانی پس از فاجعه استتحقیقات La Greca همچنین جنبه های کلیدی محیط پس از حادثه را شناسایی کرده است که باعث بهبودی کودکان می شود.

لا گریسا گفت: "خبر خوب این است که اکثر کودکان حتی پس از طوفان بسیار ویرانگر نیز مقاوم هستند." با این حال، کودکان روش های مختلفی برای ابراز ناراحتی نسبت به بزرگسالان دارند.

در مقاله ای تحت عنوان "بهینه سازی آستانه بالینی برای PTSD: گسترش معیارهای پیش دبستانی DSM-5 برای کودکان مدرسه"، اخیرا در مجله بین المللی روانشناسی بالینی و بهداشت ، La Greca و Danzi بررسی شده است که چگونه تعریف "پیش دبستانی" از PTSD کودکان مدرسه ای را که پس از یک طوفان بزرگ، دچار آشفتگی شدید می شوند، شناسایی می کنند.

براساس این مطالعه، 327 کودک (7-11 ساله) از 6 مدرسه ابتدایی در گالوستون، تگزاس، که به طور مستقیم در مسیر طوفان آیک، طوفان رده 2 که در سپتامبر 2008 به زمین فرود آمد، شرکت کردندآنها دریافتند که تعریف پیش دبستانی از PTSD بچه های مضطرب تر را نسبت به تعریف مشخص "مبتنی بر بزرگسالان" شناسایی می کندبنابراین، تعریف پیش دبستانی ممکن است مفید باشد در هنگام غربالگری کودکان مبتلای به مدرسه ابتدایی (سن 7-11 سال) برای خطر PTSD.

داستان های مربوطه

·         تحقیقات نشان می دهد آلودگی به جفت منتهی می شود

·         تلاش های بین المللی پژوهش تکنولوژی سلول های فعال تصویر را فعال می کند

·         لینک ژنتیکی به اختلال نعوظ کشف شده است

تحقیقات بیشتری توسط La Greca و همکارانش دریافتند که دو سوم کودکانی که در ابتدا پس از یک فاجعه ترسناک هستند، به طور طبیعی طی دوره سال تحصیلی بهبود می یابندکودکان که گزارش را با حمایت اجتماعی بیشتری از دوستان و خانواده، استرسورهای زندگی کمتر در حوادث فاجعه و مهارت های مقابله ای مثبت بیشتری نسبت به افرادی که در معرض مضطرب قرار دارند، گزارش می کنند.

او گفت: "ما اکنون از تحقیق می دانیم که برخی از کودکان که از تخلیه استرس زا رنج می برند یا حوادث ترسناک و یا تهدید کننده زندگی را در جریان طوفان تجربه می کنند در معرض خطر بهبود ضعیف در طی زمان هستند." "کودکان که نیاز به حمایت اضافی دارند، افرادی هستند که احساس اضطراب و افسردگی و اضطراب و اضطراب و عدم حمایت اجتماعی از دوستان و خانواده را گزارش می دهند. همچنین پس از طوفان، عوامل استرس زا را در بر می گیرند. همه این عوامل به بهبود ضعیف کمک می کند. و انعطاف پذیری کمتر. "

بر اساس این یافته ها، La Greca و همکارانش پس از طوفان کتابی را برای والدین برای کمک به فرزندانشان پس از طوفان (برای دانلود رایگان در http: // www. 7-dippity. com / other / op_storm در دسترس استHTML) این راهنما به طور گسترده ای پس از طوفان های کاترینا، ریتا و آیک مورد استفاده قرار گرفته است.

این کتاب راهنمای راه ها برای کمک به اکثر کودکان بهبود می یابند، مانند داشتن یک روال عادی، ارتباط با دوستان و خانواده، برقراری ارتباط سالم، تمرین، بازنشستگی فعالیت های اوقات فراغت، خواب مناسب و اجتناب از رسانه ها و پوشش آنلاین آسیب ها و ناراحتی های پس از آنلا گرکا اضافه کرد که کمک به دیگرانی که نیاز دارند و شناسایی چیزهایی که از آن سپاسگزار هستند نیز می تواند به حفظ دیدگاه مثبت کمک کند.

La Greca گفت: "بدون شک وجود دارد که طوفان ها و دیگر حوادث شدید آب و هوایی می تواند برای کودکان و بزرگسالان تنش زا باشد. "اما همانند بسیاری از تجربیات استرس زا، حمایت کوچکی اضافی می تواند راه طولانی را طی کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.